Sunday, May 17, 2009

惜AOP?

最近,有点小忧郁。从图书馆借来的书弄不见了。。。。。。
再加上年中考试要来了,压力。。。。
这个礼拜,蝶莉先生(Mr. Derick)给了我们一些功课,要我们回去准备一段长达五分钟的讲稿(还要有映篇slide)。
题目是:你支持安乐死吗?(挖劳A!好EMO的一个题目)
为了准备这个讲稿,大家也读了不少关于安乐死的新闻,历史,法律等。不少朋友都说他们会站在反对的那方。我呢?我觉得我偏向于支持的那方。
原因?可能是最近有点小忧郁罢?(这也叫理由吗?)
好了。。。。继续找资料。。。。

Recently, I'm a bit EMO, because I had lost the book I borrowed from library. Haixxzz........
Mid term exam also coming very very soon. The pressure is piling up......forming hills already.
Last week, Mr. Derick gave us an assignment. It's a 5 minute speech about our stand in the issue of Euthanasia. (What an EMO topic.....) Most of the friends said that they will be standing on the opposing side, but I think I will be more inclined towards the supporting side. However, all is not confirmed yet. Who knows? Perhaps I might change my mind? Alright, have to resume my searching of information already. Bye.

-An extremely random post-
随手一写






















生命之管道?舍命之管道?
Way to live on or way to leave on?

2 comments:

KazkiBear said...

我来咯,书不见了,小事啦小事啦,不要介意,5分钟?你的老师太小看你了吧?hionghiong给他去!我相信你可以的,加油!
安乐死,有好处也有坏处,其实我也很支持的,如果一个人真的被病魔折磨到半死,安乐死可能是他们的解脱~不要被我影响,你好好准备吧~

Song said...

ooo....thanks
lossing a book is a minor case but the problem is the fine...hehe
I dont want to mention la.haha...
the time limit is 5 minutes,and he will stop us.
You also jia you!!